Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

happy new year 2009!!!

Thursday, January 1, 2009

hello,happy new year 2009.wau dah masuk tahun baru lah.aku nak pasang azam baru.aku nak jadi budak yg baik dan cermelang dari segi perlajaran.terutama al- quran.aku mesti capai target.ya ke target???aku ni angan je lebih.sedih pulak tinggal 2008.kenangantu...susah aku nak lupakan.aku kat sekolah aku ni budak nakal jugak.selalu wat masalah brlaku,suka gaduhlah,wat sakit hatilah,suka tipu org lah.terutama skali kakak (rabiatul)sorry ya akak.adek x nak tipu akak lagi.kesian akak ya????adek x sengaja.tapi adk sakit hatilah.tapi itu sume dah lama.aku ni nakal org nya.biasalah shiin sapa x kenal??you know me...why i can say?ekin.....now what? i want to be change my life.i new my life..lagipon aku nak balik asrama lah.nnti aku nak abiskan juzuk 2.malu plak student baru..adk2 skalian...hey mcm mana lah rupa adk baru ya????x palah aku pon kat umah buli adekk.....hehehe sorry tau.akak pon sayang adek.kat skolah akak x leh nk buli org.jadi akak buli adekk.....soorry.for opah jaga ksihatan...shikin doa kan opah chat wal afiat...love u opah...muahh.for my mom.shikin nak minta maaf sbb wat sakit hati ibu....love u mom.for dad jgn lah asyik ckp besarje...n jgn gaduh ngn mak cik kesian opah....dia yg kena nnti...opah dah lah sakit....for all family i love u all so much....for sister.... i love u so muchh. adek nak ubah.doakan adek ya????sayang akak...wauu sungguh tak sangka 2008 mninnggalkan ku...bye...
2009 here i come....

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com