Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

malas nak balik esok....

Saturday, November 7, 2009

ai aku ni mmg malas sgt nk balik asrama esok...dh lah nk exam mcm x da persediaan je..aku ni mmg la..last menit baru nk bersedia..adoyai apa nk jadi aku ni....kat nk jadi org berjaya..hampeh btooi..aku just balik umah .mmg aku ngn surf intenet je la.ada jgk cari maklumat utk berdah wah ni...(chewa)poyo je lah aku.aku sdh ada penyakit la...aku sedih.kat dlm kepala plak tu.x tau apa nk jadi ngn aku.nape lah kau malas sgt kn..aku ni dh lah x ambik saba'.aku ambik saba' lama je.tu je yg ada.hehehe.aku enjoy je kat umah.just sms je kat umah.dgn kak saadah je.tu mmg tou.kakakku tu pon ada lah...mana bleh tnggal.tp dia selalu x da toup lah.adooooiaku share 5 ringgit je..tp x pe aku kena lah smangat ckit..man jadda wajada...nk exam takut nya....ok lah segala nya akn baru..mis u sister...

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com