Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

abadi kenangan bersamaku

Monday, May 3, 2010

Assalamulaikum....

hatiku sedih setelah pemergian sahabatku lina....kerana berpindah di sekolah selangor...dia seorang sahabat baik aku d sekolah...lps aku balik dr pdg rengas aritu lah lina kawan aku last d sekolah...pd mlm kami wat perjumpaan bersama..sedih bila lina akn pergi meninggalkan batch 2008...bila lina menyanyi hatiku rasa sedih..sudah 3 tahun kami bersama kini akhirnya terpisah jgk..tp aku sentisa mendoakn lina agr sentiasa sejahtera bila ada d sekolah baru..ini lah anak murih ustazah amirah...yg sungguh comel n berwibawa..aku suka x dgr nasihat dia..lina mmg nk sgt aku jd seorng yg lembut.. ntah lah napa aku x suka ikut nasihat dia...x pe nnti aku akn berubah lina...maybe suram je kelas nnti..x da sapa yg akn meganti tempat duduk kami mengaji quran..aku dan lina mmg rapat sgt..nur lina bt zainol seorang yg berdidikasi org dan comel...aku amat menyayangi kawanku ini..kepada lina good luck n do it the best 4 exam pmr!!!!miss u so much...jaga quran elok2!!!

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com