Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Anak kebangaan ibu (^_^)

Saturday, November 20, 2010

Syukur kehadrat illahi dengan kurnianya..Atas nikmat yang beri Ya Allah..Pada hari sabtu nie..Aku dgn ibu pegi ke ihtifal sekolah adekku.Alhamdulillah kini sekolah itu makin lama makin membangun..D sebalik cite ini.Aku dpt jum pa kawan lama aku..hhiihihihi..Dah lama aku x jumpa deme...Rindu sma kamoo donk..kami bersnap sama2 ....

Tapi ada jugak cte paling best d cni..

I DONT BELIVE IT!!!!

MY BRO ADALAH YANG TERBAIK!!!!

ALHAMDULILLAH

aku tidak sangka adekku adalah yang terbaik..Terkejut jgk td..Tapi aku bersyukur sgt2 pd Allah krn beri adkku kejyaan.lps maybe aku x g seri kot..Aku mne adk ada kat skolah tu.Tp ramai kwn yg kata" Jom g lagi tahun depan"Aku kata InsyaAllah..Balik dari pada ihtifal.AkuAmat letih sgt..Tadi dpt makan daging korban sekolah beri.Sedapnya!!!berkat sekolah seri jgk.Alhamdulillah...Lps abis ihtifal aku pon ambek ayah n terus balik..Letih...

kepda seri Al-ummah

BERJUANGLAH!!!!

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com