Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

H1N1 dan Denggi !!!Syafakillah...

Thursday, January 20, 2011


Assalamualaikum....

Bermulanya pada sesi persekolahan Tahun 1 berada di maahad..Dalam seminggu tu aku ada jugak rasa nak demam.Tapi aku lawan penyakit...Dalam seminggu itu jugak kawan2ku demam,batuk,selsema.Bagiku itu semua ujian dari Allah s.w.t.Kami harus tabah dengan ujian ini.Ya Allah!! dah orentasi budak baru..Panas pulak tu...Kesian sahabatku ada yang pensan tengah malam.Dia pon sesak jugak nafas.Aku tak boleh kawan aku sakit.Rasa nak menangis.Aku just doa untuk mereka.Ada jugak kawan ku mengidap denggi.Asyik menangis je.Sabar ye?..Ini yang paling menggemparkan ada seorang budak baru kena H1N1.Ya Allah...Terkejut aku dengarnya.Lastly tak sampai 1 bulan.Kami diberi cuti 1 minggu duduk kat rumah.Ini yang aku tak berapa suka sangat duduk.Tapi nak buat macam mane kenala ikut.Nanti kalau tak dapat cuti.Aku pulak.Haish....Bersyukur ekin oiii...Mamfaatlah cuti yang ada.Aku kat rumah sentisa mendoakan sahabatku cepat sembuh dari penyakit itu..Syafakillah wat sahabat seperjuanganku...Semoga cepat sembuh.Ameen

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com