Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

takut nya......aku

Friday, October 9, 2009

arini aku balik umah...kul 6 abah n ibu amik aku.ustazah yg suruh aku cyap cpt.klau x nnti kelam kabut.adooi.sblum aku balik.aku lepak ngn membe aku.bese lah borak kosong je.smbil tunggu parent aku.adoooi. malu aku d wat nya.kakak n k.huda ada kat kantin.adoyai kakak bg tau k.huda gg aku ada masalah plak.naik merah muka aku.betapa aku malu skali.kakak gelak je.ni yg marah ni.tp x pe kakak kesayangan.mne bleh marah dia.never mind la.tp k.huda tu baik lah jgk.she so sweet la.ewaah.nnti kakak jeles plak.ni yg susah.tp cute lg kakak aku yg comel tu.tp aku ada cite nk d smpaikn ni.mari mari mari....kita dgr story.wah aku mmg seorng suka sorng.so ramai pelik lah aku ni just single je.not nk ckp ngn org sgt.x tau la.anywhere i'm so sad la.tp dh bese dok sorng.mmg aku ada konplik ngn bestfriend aku tasya .pening btoi aku d watnya.x tau nk explain mcm ne.sabo je langn dia ni.dia mmg x suka aku monyok je tiap hari.aku pon ada jgk prob.jenis mmg x suka g tau problem kat org.no body can't undertand me..why!!!!???.just maintain je lah.sedih jgk lah aku ngn kakak.rupanya kakak ada masalah peribadi.she write later give 4 me la.mmg best surat tu.ada gelaran bg aku.sonok nya bila mmbaca.yahooo!!!!ni yg membuat aku sayang kat kakak lg ni.tp ni yg paling best aku nmpk wallet kakak ada gmbo aku n kakak.sonok nya!!!.jd bertambah sayang aku kat dia.aku klau kat asrama mmg ego gila la.x tegur kakak pon.aku bkn ego.just malu je ngn kakak.aritu aku dh luah abis ngn kakak.nasib baik kakak pham aku.ustazah fatin yg byk nasihat kn aku.tnpa dia mgnkin x leh nk bersemangat semula lah aku utk al-quran.kat hostel mmg la kna byk sabo......skrng dh x leh tepon.merana hidup kekawan aku kat sana.aku ok je.bese lah sume ada wat yg wat hal.sapa suruh yg wat hal .kan ustazah x bg.hahahaha pdn muka.x baik betul la aku ni.alhamdulillah hubungan aku ngn kakak ok je.sifat malu aku kat kakak x leh nk bunag lah.asyik nk melarikn diri je.adoyai.esok aku dh nk g rawatan gg takut nya ya allah.hatiku berdebar.aku just cuma doa je.aku selamat menjalani rawatan tu....tu la kau ckp sume tlg doa kn aku.....agar aku selamat.aku td ckp kat kakak.doa kn aku.klau aku x selamat...nnti jg dri yg baik2.kakak marah kat aku.hehehe suka nyakat kakak.insyaallah.aku berharap aku dpt d selamatkn amin......

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com