Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

esok aku nk balik.....

Saturday, September 26, 2009

sesi skolah bermula aku kna balik....sekejap je...tp x pe la nk wat mcm ne....kna balik dan terus maju jaya..x tau lah knapa x da mood plak ni...aku malas pon ada nk balik.duduk asrama mmg bosan gila.aku pon x tau la apa nk jadi.ustazah fatin kata jgn kta malas untuk belajar.nnti ketinggalan plak.aku x nak ketinggalan.aku kdg2 menyampah jgk balik ni.sbb ada je org yg nk cari masalah ngn aku.eeee ni yg x tahan ni.ada je yg mulut wat sakit ati aku ni.fitnah pon ada.x pe aku dtg skolah bkn nk cari pasal.nk cari ilmu yg byk.utk bekal masa hadapan.aku akn kembali hidup sorang kat asrama tu.aku sorng je.ada kwn pon mcm x da.lantak lak aku nk berjaya...lantak kome lah nk ckp pe ngn aku...skrng ni plak.raya....dh la sbulan.best nya klau dpy g open house.nnti aku balik umah jgk.x pe bleh on9 komputer.hehehe.aku x sabo jumpa kakak kat skolah.adoyai malu plak aku..td aku g umah ustazah fatin best...besa umah ustazah.cantik plak tu.x pe nnti ustazah ajak aku g umah dia lg.kakak nya kawin.cdg mmg aku nk bwk kakak.insyaallah klau ada rezeki. ni kna kina kira utk aku balik...aku kna cyap sedia utk berjaya...insyaallah

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com