Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Dah habis bermujahadah...lega rasanya..

Sunday, June 13, 2010


Assalamualaikum....

WaHH!!!lega rasanya dh lps exam...aku start exam hari khamis 3 hb smpai 11 hb..penat rasanya.bila perah otak..firts aku exam,x lain x bkn syafawi..adoiii!!!aku kna byk ngulang tu.aku mmpruntukkan masa dgn ngulang sorng2.alhmdulillah tiap aku ngulang pd hari jumaat pd grup yg ustzah ttpkn.akhirnya dpt hasilnya..tp soalan akhir je aku xdpt jwb..adoi.mnyesal x brlagu tu...ustazah pndng aku lain macam je...eee!!! takutnya...x pe la aku dh buat stakat yg mampu.hari isnin plak aku exam utk madah...spnjang minggu tu.aku yakin aku bleh skor...walaupon skrng ni dh x bleh tido lewat...masa aku prep mlm aku pulun btul2.bagi aku exam ni mmg pnting.org sume kata "baru prtghn thn...relax la...malas lah nk study".ya Allah....mmg x patut btul ckp mcm tu.diriku skrng dh x nk cmpur org mcm tu.aku nk bukti yg aku ni bleh wat..pd thn nie la aku byk pikir ibu n abah aku..slama nie aku byk main...org pon dh byk tindas aku dr blakng.o9 ttp 09..study pon msti kna ada.so i want the best.make it is the right!!!aku nk lulus mata plajaran nk buktikn pd saudara aku.aku x bleh d pndang rendah.pmrku hmpir tiba....trus trg aku kata aku x bwat folio lg..tp x pe aku wat mne yg aku ada buku skrng.aku blajar je...alhmdulillah..akhirnya aku dpt guna sim aku smula..hehehe.time kasih ibu.tp aku nk brmsj ngn kakakku je.tu yg pnting..maklum lah rindu sgt kat dia...walaupon aku bkn sorg adk yg baik.tp aku ingat kata pmbkr smgt dia...aku jd trcbr jgk lah.alhamdulillah aku dlm masa 1 bln stgh aku bleh abis 1 juzuk.aku brsyukur sgt.ramai jgk psaing aku thn nie.aku dh nk dkt juzuk sama ngn lina.takutnya..dh balik nie aku aku target 3/5 aku nk amek saba'.InsyaAllah...ya Allah kau berilah aku kuat ingatan ya Allah..

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com