Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Impianku tercapai

Friday, June 18, 2010



Assalamualaikum....

Aku berasa happy sangat.aku x sngka aku dpt merialisasi impian aku utk memegang kamera tu sendiri..maybe aku berkat aku belajar sungguh2 abh bg aku semalam..semalam aku baca yasin n aku berdoa..tiba2 abh buka pintu bilik..aku trkejut jgk lah.abh terus letak kat bilik.terkejut aku...aku mcm x percaya je aku dpt kamera yg aku idamkn tu.bila aku dpt aku rasa mcm nk lompat tinggi je..mmg la btul2 x percaya..patut abh mcm kelam kabut nk pegi umah pakcik izhar...dr dulu lg aku nk kamera tu.semenjak itu aku asyik tersenyum je..apa lagi aku pon guna la kamera tu...yahoOO!!ALHAMDULILLAH aku bersyukur sgt...abh kata blajo rajin2..insyaAllah aku akn blajo sungguh.aku ..InsyaAllah aku nk wat bisnes aku senderi.aku dh ada model senderi hehehe...terima kasih abh.

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com