Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

MaCam x percaya je!!!!

Sunday, July 11, 2010



Assalamualaikum....
Alhamdulillah segala puji bg Allah...Bilaku balik umah..Abahku cite samaku..Adk dh boleh naik basikal..Terkejut jgk la adk dh bleh naik basikal...Selama nie adk sntiasa berlari bila bermain dgn kawan dia..Aku nk ajar dia selama ni..Tp aku sebok ngn keje aku lagi.Mana ada masa,mujurla kwn adk aku sblah umah yg ajar dia...Aku pon rasa gembira plak rasa nya..Selama nie aku sorok kelemahan adk tu...Sbb dia x pandai naik basikal...Sbnarnya aku malu klau adk x pndai naik basikal...Mak lang aku kasi pinjam basikal utk adk belajar sampai berjaya.Aku pon x smngka adk mahu plak brlajar dlm masa 3 hari..ALHAMDULILLAH.Mcm nie bleh lah adk boleh tlg opah beli kuih pg2..Aku berbngga rasa ada adk x putus smgat utk brlajar...Time kasih ya Allah..Aku bersyukur sgt kerana Adk dh pndai naik basikal.

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com