Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

First time g melaka....

Thursday, December 23, 2010




Assalamualaikum....

AwChak!!!Aku nk ceritakn d cni,btapa seroknya aku dpt pegi negeri yang penuh bersejarah ini..Wahh....Melakalah destinasi yang kami budak hafizah n hafiz bercuti...Jeng jeng jeng!!! First time rsenya aku pegi melaka..Betapa seronoknya aku ke sana.tarikh yang kami pegi...

3-4-5 desember 2010

Pagi2 kami semua dah kena bertolak...Lepas solat subuh kami di hendaki utk bawa beg keluar dari hostel..Fuh!!!sebelum solat subuh dh kna mandi n makan pagi..Ya Allah awalnya...Pada malamnya sebelum nak pegi(hari khamis) aku kena tido hostel belakang..Sebab ustazah nor sakit...Masa malam tu plak bilik ustzh dh la sejuk!!!ssshhh SEJUUUKK!!!!!biasa la bilik berkatla kata..hihihihi

Pada pukul 7...sebelum aku pergi perbarisan..Aku kena g tgk keadaan ustazah nor macam ne??Ok ke x??Alhamdulillah ustazah ok...Lepas tu aku ke depan...Semua beg aku telah di atur oleh Ain Zulaikha..Tme kaseh ain...Aku bukan niat nak buli dia,tapi dia yang nak ofer tolong..Ape lagi tibai saja la...Kalau x de dia,X tau apa nak jd dgn aku ni..hahaha...D masa itu la aku mengeluar kamera untuk snaping picture..YeeeHA!!!dari seAwal pagi..Aku mula dengan penangkapan aku..hihihi.

Dan apabila sampai ke RNR.....

ALAMAK!!!

DIA!!!!

OH TIDAK!!!!!!!!

Tu yang jadi persoalan aku...

Nape dia pegi ha???Adoooi.....Smpai ke bas plak aku jadi blur...(Ekin bangun ekin bangun!!!!) Lantak p Dia laaa..JAnji aku enjoy bersama kenkwn aku...HEHEHE...
Sesudahnya kami sampai ke Melaka..Mula2 tu..

Keciknya pantai ia...X best la...Tp x pela bila aku n kenkawan turun...Ada pengurus resort datang..Ohh dh tua rpenya...hihhi...dia ni asyik jerit je...Adoii bingit tinge aku d watnya..Ya Allah...Alhamdulilllah aku dpt bilik best!!!! no PS10....HAHAHA..

Kenikmatan di bilik ku....

YAHOOO!!!!!

TV
BILIK AIR ADA 2
AIRCOND

Apa lagi kite kasi lenjan katil la..Hahahaha...


0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com