Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Hanya sekejap sahaja kenangan itu T_T

Friday, December 24, 2010




Assalamualaikum...

1 hari je menceritakan masalah aku.Dah ajak berjalan.Aku nak beli seluar bawak ustazah nor.pegi berjalan.Blanja pasembor la n macam lagi lah.Esoknya hari isnin ustazah sakit x masuk kelas.K.mala suh aku tnya pegi melaka ke x? Klau fulus ustazah pegi laaa...Tba2 ustazah suruh teman dia sampailah pada 1 hari ustazah sakit taeruk sgt.Ya Allah Aku takut sangat masa tu..Ea la sapa yang x sayang ustazah kalau dia betul sayang dekat murid dia..Like to my ustazah shima....Sejak aku berkenalan dengan ustazah Nor, sentiasa ke depan..x tau lah bersama dengan dia.Aku berubah jadi seorang yang berfiran jauh la jugak...Bila ustazah sakit " ekin mana??" tu yang selalu di sebutkan ustazah..Bila aku lambat ustazah sedih n merajuk la dengan aku plak...Adooi. Aku d kata orang kepercayaan ustazah..Kadang2 aku tau budak jelez dengan aku.Bukan yang aku nak semua tu??Aku bukan budak baik!!! Ustazah " ekin bukan bdk jahat tapi budak nakal yang selalu danpingi ustazah" Ya Allah itu yang sentiasa bermain di fikiran ku disini..Aku amat menyayangi ustazah..Aku tak boleh tengok ustazah sakit...Aku betul jadi resah gelisah sume ada..Sedih lah jugak Bila dapat ustazah akan meninggalkan aku kat MTQ nie.Dan Ustazah memilih aku untuk stay lagi bersamanya dengan kakakku...Sume bdk balik hari jumaat aku je yg balik ari sabtu...Lagi pon mak aku memang x boleh ambik hari jumaat.Pada hhari khamis yang lalu...Sebelum aku nak pergi majlis ihtifal...Ihtifal hari penuh bermakna untukku..Aku di panggil oleh ustazah..Sebelum aku kena bersalam dengan ustazah.Ustazah siap pesan lagi"kalau awak dapat hadiah,Ustazah ucap tahniah pada awak"Sungguh bermakna bagiku..di saat aku terharu ustazah kata begitu...Lps drpd konvo tu,aku tak balik pon asrama bawah terus pergi jumpa ustazah...Yang aku dah berjaya menduduki peperiksaan no 3.Ya Allah Tme kash Ya Allah..Aku bersyukur sangat maybe aku berkat jaga ustazah sakit selama ni....Ustazah begitu tak larat dan sentiasa tak makan demi ustazah..Aku terpaksa menipu bahawa aku kenyang. tapi aku lapar sangat.Beribu alasan aku bagi..Aku sanggup berlapar kerana nak jaga ustazah.Aku nak ustazah sihat seperti sediakala.Boleh senyum setiap hari.Pada hari sabtu aku bersamanya.Walaupon sedikit tapi aku amat menyangi ustazah..Pada hari sabtu aku balik..Mak ayah ku sampai..aku kena balik..sebelum aku pergi aku menghadiahkan cincin kokka untuknya dan ustazah pon pakai apa yang di berikan oleh aku..Ustazah memberi aku penanda buku n stokin baru.Alhamdulillah aku menghargainya..Kenangan ustazah tak pernah ku lupuskan.InsyaAllah..

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com