Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

tutup buku 2010 buka baru 2011

Friday, December 31, 2010



Assalamualaikum...

Pastas masa berlalu meninggal kita semua...tik tok tik tok... dh tahun baru kan??? Banyak kenanganaku lalui semasa aku berada tahun 2010..Ade yg jahat dan baik semua aku dah lalui tahun ni.InsyaAllah jadi yang terbaik untuk tahun depan...LAgipon aku nak jadi orang beso!!

MATURE!!!

Apa itu MATANG??Aku pon tak tau matang tu apa?Matang itu ialah dah fikiran yang jauh...Chewah...Aku nak jadi matang ke?Tak pe la...Janji aku tahun dpn aku nak capai cita2 aku nak.....

SPEED QURAN!!!!

INSYAALLAH

Lagipun aku naik form 4.

OH YEAH!!!

Senior la nie....hihihihi.Seronoknya.lagi pon adek aku dah masuk form 1.

Alhamdulillah.Dia dapat masuk Maahad tahfiz Wal Qiraat Addin 8.Kami adek beradik Huffaz..InsyaAllah akan habis Quran...

1 Family 2 Hamlatul Quran...

InsyaAllah..Kami akan terus berusaha.Aku pon dah tak boleh main2 lagi.Tak kan lah aku nak duduk maahad je.Aku kena berusaha sungguh2 untuk mencapai cita2.InsyaAllah ameeen.....



0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com