Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Cucu opah tahun ni exam

Sunday, September 19, 2010


Assalamualaikum....

MasyaAllah tahu nie cbok sgt2...aku dan cucu2 yang lain..akan menduduki peperiksaan akan datang nanti..Peperiksaan yang kami akan tempuhi nanti...
Antara calon cucu opah ini...

Nur Afiqah Bt Anuar(SPM)

Nur Ashikin Bt Ahmad Razi(PMR)

Mohd Mujahidn B Ahmad Razi(UPSR)

Nur Athirah Bt Azahari(UPSR)

Exam makin dekat..Aku insyaAllah akan buat sungguh waktu exam nanti...Beberapa hari je lagi untuk menduduki peperiksaan..Bersedia ke aku ini???InsyaAllah, apa yg telah di ajari olah guruku di maahad.Akan mamfaat sebaik yang mungkin..Walaupon kami belajar tak formal pon..Kami boleh wat yang terbaik..InsyaAllah aku boleh!!!Opah doakan kami ye??Kami tahu opah nak tengok kami berjaya..Opah tunggu ye??Aku gerenti k.ngah boleh wat masa spm nanti...Dengan izin Allah.Aku nak tengok opah suka tengok kami berjaya..Adekku sentiasa fokus utk upsr.Athirah adalah persaingan yang sengit sekali.Mak aii!!!best jugak berlawan ni..Aku pon agak tercabar jgk la.Bila aku kat rumah aku x kan lepas pmr aku..Ibuku adalah guruku..garang!!ish ish ish klau aku x bljar alamat kna marah la aku...tapi aku seronok kerana dpt ibu mcm tu..Sanggup untuk aku.Aku beterima kasih kepadanya..Cucu opah mesti boleh buat insyaAllah .YA ALLAH BERILAH KEJAYAAN KEPADA KAMI...AMEENN


0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com