Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Ubat oh ubat!!!

Thursday, September 23, 2010


Assalamualaikum...

Banyak ke tak tu??Bagiku banyak...Mak ai aku dah tak larat asyik mengadap ubat je...Tak pe la aku usaha.Doktor kata kalau aku tak jage aku boleh....

GASTRIK => ULSER => KANSER PERUT

YA ALLAH..KAU SEMBUH LAH AKU..AMeenn..

Begitulah kehidupan aku dalam seminggu ini.Aku terpaksa untuk menghabis ubatyang doktor suruh..Maybe aku ni terlalu pikir masalah kot.Aku beruntung dapat opah YAng menjaga aku ketika aku sakit seminggu ini.Kesian opah aku.Tiap hari dialah menjaga makan minum aku.Sepatutnya opah kenalah rehat..Aku yang buat kerja.Nak menangis bila aku tengok opah kerja.Hmm.Aku selalu berdoa supaya aku cepat sembuh.Aku tau Allah sedang bagi ujian kat aku.Aku redho apa yang Allah bagi kat aku.Aku akan terus mencari penawar bagi penyakitku ini..InsyaAllah aku akan sihat nanti.

3 komen:

naz said...

ssemangat itu yang kita mahu :)

~Ky0 TeDdy Be@R~ said...

btul tu...

owh tme kasih kawan...

nur sakinah said...

disebalik kesusahan itu, akan hadir kebahagiaan :D

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com