Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Impianku..nak bawa ibu...

Thursday, September 23, 2010




Berangan ke ape ni??InsyaAllah tak akan punya...Kalau ada duit,beli la..Lagi aku dalam tahun ini.Aku sentiasa je tengok rumah K.Tun tu..Smart tu!!!Terpikat plak aku kat kereta tu..SubhanAllah!!!cantiknya kenderaan itu..Setiap hari aku sentiasa melihat rumah K.tun tu..Klau kereta tu ada..Aku suka sangat!!!Klau tak dapat pon nak buat macam mana??Lagipon kesian tengok ibu,kalau ibu cuti ibu la yang kena ambik adik aku sekolah and ambik abah aku kat tempat kerja...Kalau ada lesen dah lama aku boleh hantar ibu kerja.Balik asrama pon dengan kereta sendiri.Ni pon moto pon tak tau nak bawa..Hehehe.Sebab sapa yang nak ajar aku nanti? Hmm..Dalam mimpi kot baru ada orang ajar HAHAHA!!!

Jangan nak berangan lah ekin.Quran pon tak habis lagi.

KAta bestFriendku namanya TASYA

Aku bukan berangan la..Kome suka perendahkan aku...Hehehe tak pe..Aku teringin nak bawa ibu pegi jalan.Because my family so busy.. Bila family day sama belah ibu... Family kami je yang tak pegi..Sebab my Dad busy dengan ikan kelinya.Jadi busy lah family kami.Kereta aku cuma My vi je..1 saja maa!!! Bila aku kat asrama.Dgn kerete itu lah dijemput balik ke rumah.

Lagipon biar lah besederhana...Kan senang

KAta ibuku...

Ai itulah ibuku selalu berkata begitu.Aku tahu hidup ini bukan lah lama.Kalau tercapai..Alhamdulillah.Lagipon Allah suka orang yang berusaha.Jadinya aku pon ingin berusaha jugak.Aku tetap nak bawa ibu pergi jalan kalau ada lesen insyaAllah.Ibuku seorang yang bekerjaya yang selalu dihimpit dengan kerja.Jadi susahlah nak berjalan.Kadang2 ibu pon suka berjalan.Tapi hanya kereta pon satu.Terbatal niat untuk pergi berjalan.Kesian tengok ibu.Dengan izin Allah kalau ada rezeki aku nak ambik lesen.K.shida offer aku ambik kat tempat kerja ayah dia..WaHH!!!thank kak!!sayang kak shida

Asal Offer je..Dah sayang..selama ni tak sayang ke??

hehehehe..mestilah sayang k.shida

Teringatku kembali masa aku form 2 kat asrama depan.Hahaha..Seronok bila dengan kak shida..Sekarang pon Kak shida bawak kereta.Alhamdulillah.Tapi kat KITAB tak tau la pulak dia bawak kereta tak??huhu...

Ibu sekarang bukanlah sihat sekarang.Selalu jugak sakit.Ya Allah kau kuatkanlah ibuku.Ameen..Sebab itu aku nak ada lesen cepat...

Ibu teringin nak pergi umah angah.TApi ibu tak tau jalan..Abah bukan nak bawak ibu..Busy je...tak pe la ibu paham..

Sayu hatiku mendengarnya..

Tapi i'm only 15 years old..nak ada lesen kena 17 years old..Adooi.Knape tak da rules yang 15 boleh bawak kereta kan senang..HAHAHA.

Hang boleh dah bawak keta..Sebab badan hang besak dah!!Tapi x pa sbb hang umo 15..Orang len tengok hang macam dah keja..Boleh mai bwk ibu hang??

Ye lah makngah nanti da lesen boleh lah bawak ibu mai KL.

Kata makngahku..

Itu harapan makngah aku sentiasa nakkan aku pergi KL..InsyaAllah aku Akan ambik lesen nanti...

Ibu tunggu ye nanti anak ibu ada lesen nanti boleh bawak ibu pergi jalan.


Kalau boleh nak perodua Alza (n_*)

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com