Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Tahniah Form 3

Sunday, September 5, 2010


Assalamualaikum

Pada Julai yg lalu..Alhamdulillah kami telah menghabiskan kerja kursus yg diberi selama 2 minggu sahaja.Di masa kami membuat kerja kursus itu.Mcm2 dugaan menimpa bgku..Contohnya penat yg menimpaku.Saban malam aku brsenkang mata utk menyiap folio itu.Dugaan menimpa bg ku ialah kerja kursus kemahiran hidup,kertas kerjaku hilang.Aku menangis kerana kertas kerja hampir siap sudah hilang.Tapi aku berusaha utk membuat baliik kerja itu..Alhamdulillah aku dpt menyiapkan sume..Seperti juga kawanku..Letih buat folio.Bila tarikh kemuncak..Kami terus hantar ke maahad Al-aziz..guru mengucap tahniah kepda kami kerana dpt buat folio slama 2minggu..Aku amat terharu dgn Guru d ctu..Terima kasih ya Allah....

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com