Dah LAwat!!APe LAgi FOLLOW la....

Drama jiwa kacau Di skolah rendahku

Friday, September 17, 2010



Assalamualaikum....

Kenangan tetap kenangan..Wah!!!dah maju jugak la SERI Al-Ummah..Dah lama aku tak pergi sekolah tu..Beberapa bulan aku tek pergi sekolah.Lagipon My adek sekolah kat situ..SEkolah tu ada wat pengambaran drama kat situ..FUYOO!!!!!MAJU TU...KAlau aku sekolah situ kan best...kua kua kua...CeRita tu ialah jiwa kacau..Mawi ada beb...Patut la adek aku seronok je..Sebab adwk belakon jugak..Tp extra je..Exsion je lebih..aku ingat btul laaa....babak yang byk..rupa2nya just halau penagih je...hmmm.tp kcyan lah kat aku x dpt tgk..tengok skolah yg tercinta tu ada la..serius kot adk extra plakon extra.Aku nak tengok kat youtube.Tgk2 jeng jeng.....apa yg dpt just tgk trailor je..Ni yang tak best tu..Jenoh ku mencari mana la cerita tu...Tp x pe la.redho jela...Tengok je trailer tu..aku gembira jugak kerana nama sekolah naik..Alhamdulillah.Semoga nama Seri Al-Ummah akan terus naik.Ameeen

0 komen:

Post a Comment

Musiz Roller!!


Selena Gomez - Who Says
Mp3-Codes.com